Jak poznat indigové dítě...
Pro děti 0-5 let
*při probuzení si často stěžuje na fyzické bolesti, protože by raději zůstalo ve „svém světě“.
*potřebuje extrémně málo spánku a je plné energie
*je jistým způsobem jiné než ostatní děti
*nenechá se emocionálně vtáhnout do nějaké situace
*k předmětům se chová, jako by byly živé a mohly jsme jim činit bolest
*přímo extrémně touží po náklonnosti a bezpečí, chtělo by se nacházet stále ve stejné místnosti
*dovede se vcítit do jiných lidí a je velmi intuitivní. Často ví předem, co chce říct.
*první slovo, které umělo vyslovit, bylo „ne“ a toto slovo používá častěji než ostatní slova.
*často si hraje s neviditelnými kamarády, které skutečně vnímá
*chce být neustále v blízkosti svých rodičů a nepřetržitě vyžaduje jejich pozornost
*umí se pořádně nudit
*je to typický samotář
*ví přesně, co chce a dá se mu to jen těžko vymluvit
*ve věku, kdy děti začínají mluvit, začne koktat, protože nenachází dostatečně ta rychlá správná slova
*říká s velkým přesvědčením věci, které vlastně vůbec nemůže vědět
*komunikuje se zvířaty, rostlinami a kameny
*má mediální schopnost a cítí, co je „opravdové“
*svým vnitřním zrakem vidí obrazy, barvy a tvary, které nedokáže dost dobře vysvětlit
*vybavují se mu situace z předchozích životů
0 = nikdy
1 = příležitostně (chování na hranici nápadnosti)
2 = často (chování tak časté, že je nápadné blízkým osobám)
3 = velmi často (chování tak časté, že neustále ovlivňuje život dítěte)
Pro děti 6-10 let
*má jiné stravovací návyky než vy. Ví přesně co potřebuje a co chce jíst.
*stále ho něco žene vpřed, je plné nadbytečné, těžce kontrolovatelné energie
*je často příliš unavené, aby vstalo, obléklo se a šlo do školy. Jednoduše je příliš unavené na to, aby dělalo cokoliv.
*je nepozorné, nesoustředěné, vše dokáže odvrátit jeho pozornost od toho, co právě dělá
*nespravedlnost ho opravdu pobuřuje
*nereaguje na obvinění
*je tolerantní ke všem a ke všemu
*má poměrně málo strachu o sebe, ale dokáže se velmi strachovat o ostatní
*denně vás přivádí na vaše hranice, emocionálně i duševně
*má extrémní sociální cítění, diskutuje s každým, všude a vždy
*má sklon k tomu být samotářem
*tráví čas raději s dospělými než se stejnými kamarády
*za všech okolností touží po lásce, spravedlnosti, toleranci a neodsuzování
*protestuje při každé příležitosti a má velmi silnou vůli
*nenechá se omezovat překonanými názory
*není snadné ho zkrotit, protože se cítí být králem/královnou a žádá, abychom se k němu odpovídajícím způsobem chovali
*chce znát raději pravdu než jakoukoliv lež
*často cítí, že mu jiné děti a dospělí nerozumí a že ho neakceptují
*náš materiální svět je pro něj příliš jednoduchý a příliš nudný
*miluje intenzivní, duchaplné rozhovory
*působí léčivě na jiné lidi
*nemá žádný velký vztah k materiální skutečnosti
*rozumí lidským a duševním souvislostem
*je velmi loajální a věrné rodině a blízkým přátelům, jakoby rozumělo tomu, že k sobě patří navěky
*často se cítí, jakoby na Zemi bylo na špatném místě a říká: „Chci jít zase zpátky.“
0 = nikdy
1 = příležitostně (chování na hranici nápadnosti)
2 = často (chování tak časté, že je nápadné blízkým osobám)
3 = velmi často (chování tak časté, že neustále ovlivňuje život dítěte)
Pro děti 11 let až dospělost
*nemůžete ho honit. Je to prostě nemožné.
*musí se hodně pohybovat. Když se učí, je stále v pohybu nebo je hyperaktivní
*častěji trpí alergiemi a/nebo kožními vyrážkami
*někdy je po delší dobu úplně vyčerpané a nedokáže se zregenerovat
*často není dostatečně uzemněné a „vznáší se někde nad zemí“
*umí argumentovat zcela bez emocí, logicky a jistě
*nenechá se potrestat, umí si ale uložit trest samo
*dovede se extrémně vcítit do dospělých a je vášnivé, ale také silné a nezávislé
*cítí, že je kreativně a spirituálně „déle“ než ostatní děti
*v obtížných situacích je velmi silné a dokáže slabším dodat odvahy
*trpí povrchností ve styku s bližními
*vyžaduje od svých bližních jasné koncepce a jasné linie
*chce abychom se k němu chovali jako k plnohodnotnému členu rodiny
*dělá většinou jen to, co samo považuje za správné
*netoleruje, když někdo rozhoduje z něj, aniž by ho předem informoval
*odmítá většinu toho, co mu říkáme, narážíme u něj na „hluché uši“.
*je otevřené čistým návrhům a poctivě míněným námětům
*požaduje od vás, abyste se ho ptali na jeho mínění a přesvědčení
*spirituálním koncepcím rozumí lépe než materiálním
*žije vnitřně podle nejvyšších duševních principů a ideálů
*zná svou životní úlohu a netrpělivě čeká na to, až konečně „dospěje“
*ví, že se ve všech věcech nachází spirituální energie, že vše tvoří jednotu a že jsme spolu navzájem spojeni
0 = nikdy
1 = příležitostně (chování na hranici nápadnosti)
2 = často (chování tak časté, že je nápadné blízkým osobám)
3 = velmi často (chování tak časté, že neustále ovlivňuje život dítěte)
Vyhodnocení testu - Je vaše dítě indigo?
Pokud jste označovali hlavně 0 a 1, můžete vycházet z toho, že vaše dítě není indigovým dítětem. Možná jen někdy projevuje podobné způsoby chování.
Pokud jste své dítě často hodnotili 2, můžete vycházet z toho, že dítě přišlo na svět s indigovým pláštěm na své hlavní životní barvě. Má potom hodně vlastností indigové barvy a indigové osobnosti, je opravdovým dítětem nové doby a pomáhá lidstvu uskutečnit v novém tisíciletí přeměnu. Není to ale stoprocentní indigové dítě.
Pokud jste si nápadně často poznačili hodnocení 6, můžete vycházet z toho, že máte v rodině „ryzí“ indigové dítě.
U dětí s hodnocením 2 a 3 je velmi důležité, abyste si udělali čas a začali přemýšlet o tom, co to pro vás znamená. Vychovávat dítě nové doby je velký úkol, který se vyplatí, pokud s tímto faktem budete zacházet vědomě. Představte si, co by se stalo, kdyby všichni rodiče indigových dětí měli tu odvahu a nechali své dítě dospět, aniž by muselo zažívat pocity úzkosti, traumata, obviňování a agrese, a tyto děti by pak za dvacet let převzaly naše vlády a jiná vedoucí místa. Měli bychom si uvědomit, jak krásný svět by nás pak v naší bezprostřední budoucnosti čekal.